Peta Kelas Heath Asli - Cara Pilih yang paling berkesan

Peta Kelas Heath Asli - Cara Pilih yang paling berkesan

Talian kelas kesihatan semula jadi boleh menyediakan anda dengan cara yang terbaik untuk mendapatkan maklumat yang anda perlukan untuk menjadi rumah prescriber mahir. Anda telah memilih modaliti kesihatan semula jadi yang paling sesuai untuk tujuan anda. Sekarang anda perlu latihan.

Beberapa kelas menawarkan anda lebih daripada yang lain, jadi di sini adalah beberapa maklumat yang boleh membantu anda mencari nilai terbaik kelas.

Belajar sesuatu yang baru mengambil masa. Jika anda telah memilih modaliti kesihatan semula jadi di luar pemikiran arus perdana, seperti homeopati, maka ini mungkin mengambil lebih banyak masa untuk mendapatkan kepala anda sekitar konsep. Pastikan kelas meliputi beberapa bulan. Kelas dalam jangka masa yang lebih pendek mungkin sedikit sekali pada maklumat.

Kelas perlu biasa. Anda perlu belajar pada kadar yang stabil. Kelas mingguan adalah bilangan minimum untuk mengekalkan momentum. Ia juga biasanya cukup mudah untuk menyesuaikan diri walaupun jadual yang paling sibuk.

Perlu sentiasa beberapa bentuk kerja rumah untuk anda lakukan. Tidak ada yang seperti sedang dilakukan untuk melakukan kerja di luar kelas untuk memberikan anda pengalaman, dan supaya maklumat anda tidak akan lupa. Teori perlu. Tetapi ia adalah permohonan praktikal yang benar-benar membawa anda pengetahuan.

Walaupun kelas dalam talian perlu menyediakan anda dengan akses kepada seorang guru hidup sebenar. Membaca dan belajar tidak akan dapat menyediakan anda dengan semua jawapan. Ini boleh menjadi khas untuk anda dan memerlukan minda yang fleksibel orang yang sebenar untuk menjawab soalan anda.

Kelas dalam talian perlu untuk menyediakan anda dengan telecalls, webinars atau beberapa bentuk mengambil bahagian secara aktif dalam kumpulan. Jika anda tidak boleh sentiasa membuat kelas ini, maka anda akan memerlukan akses kepada rakaman.

Walaupun kelas dalam talian untuk rumah menetapkan mungkin tidak mempunyai peperiksaan kesimpulan untuk membuktikan kepada dunia yang anda telah mencapai standard tertentu, anda perlu rasa anda telah mencapai peristiwa penting. Anda perlu rasa anda layak. Apabila kualiti daripada kelas yang baik, ini hanya boleh dicapai dengan usaha anda. Itu turun kepada anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar