Deodoran Secret Kajian - The Deodorant Jenama Itu Untuk Wanita

Deodoran Secret Kajian - The Deodorant Jenama Itu Untuk Wanita

Deodoran Rahsia telah diperkenalkan pada tahun 1956 dalam bentuk krim yang boleh digunakan dengan jari anda untuk ketiak. Bunyinya ketinggalan zaman tetapi pada masa itu ia adalah inovatif. Beberapa tahun kemudian, roll on diperkenalkan kemudian pada tahun 1964 semburan diperkenalkan. Empat belas tahun kemudian, versi pepejal adalah di dalam pasaran yang menyediakan permohonan yang mudah tanpa menggunakan kuku anda. Sejak itu Rahsia Deodorant telah pergi jauh. Kini, ia adalah yang terkemuka dan jenama dipercayai di pasaran. Bukti ini boleh dibaca di Secret Deodorant Kajian - The Deodorant Jenama Itu Untuk perempuan telah mengubahsuai antiperspirant / deodoran yang baik daripada kayu bulat kepada kayu yang luas dan memperkenalkan tiga aroma baru: Serbuk Segar, Spring Breeze dan bersukan bersih dalam 80-an. Sepuluh tahun kemudian, Secret telah melancarkan kering Ultra Kering dan Sheer yang menolak had kekuatan dan perlindungan, dengan semata-mata persembahan wanita Kering perlindungan kelembapan yang cemerlang.

Pada tahun 1999, Platinum lembut pepejal telah diperkenalkan-bentuk terkuat over-the-kaunter perlindungan yang ada pada masa itu, dan menjadi pilihan utama di kalangan wanita yang ingin perlindungan muktamad. Pada tahun 2001, aroma baru telah ditambah: Cita-cita, tulen dan Keyakinan - aroma yang mencerminkan gaya yang unik individu. Kemudian ia diikuti dengan pelancaran 2002 Platinum Rahsia Gel yang jelas dan juga Secret ghaib pepejal dengan formula micronized bahawa meluncur pada dengan jelas, memberi wanita perisai yang tidak kelihatan perlindungan.

Berpeluh ketiak berlebihan sehingga kini tidak mempunyai penjelasan klinikal. Tetapi ia mungkin berkaitan dengan perubahan hormon dan / atau kerosakan pada sistem endokrin. Berpeluh ketiak boleh menjadi memalukan. Mengenai Secret Deodorant Review, jenama memperkenalkan Kekuatan Klinikal Advanced pepejal yang memberikan kekuatan preskripsi perlindungan kelembapan untuk mengurangkan peluh berlebihan di ketiak, manakala yang lembut pada kulit.

Bagaimana kerja-kerja antiperspirant? Apabila ia digunakan ke dalam kulit, peluh di ketiak rebutan dan larut zarah antiperspirant, menarik mereka ke liang dan membentuk palam cetek yang hanya di bawah permukaan kulit. Ini membantu untuk mengurangkan aliran peluh. Palam boleh tinggal di tempat sekurang-kurangnya 24 jam dan kemudian dihanyutkan dari masa ke masa.

Kita tahu bahawa berpeluh adalah keupayaan badan untuk menyejukkan. Mencegah rasa basah ketiak mempunyai kesan ke atas keupayaan badan untuk menyejukkan dirinya. Terdapat banyak kelenjar peluh dalam badan dan kelenjar peluh di ketiak mewakili kawasan yang sangat kecil. Oleh itu, majoriti haba badan dilepaskan dari bahagian badan yang lain.

Kebanyakan produk antiperspirant mengandungi aluminium klorida yang boleh merengsa kulit ketiak. Berdasarkan Rahsia Deodorant Kajian produk mereka tidak mengandungi aluminium klorida. Formula berpaten mengandungi teknologi tiga tindakan dengan penghawa kulit menenangkan yang membantu menjaga ketiak rasa licin dan sihat sambil memberikan preskripsi perlindungan kekuatan rasa basah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar