Minyak Essential - A Remedy Asli Untuk Aduan Setiap hari

Minyak Essential - A Remedy Asli Untuk Aduan Setiap hari

Di manakah minyak pati? Ini adalah soalan yang sering ditanya di rumah kami. Kes yang sepatutnya mengandungi koleksi kami minyak bergerak dari bilik ke bilik. Ia mempunyai sebuah rumah di almari tertentu, ia hanya bahawa mereka digunakan selalu sehingga mereka jarang tinggal di sana. Saya telah mendapati bahawa kita sering mencapai minyak sebelum kita cuba yang lain. Apakah tawaran besar tentang minyak ini? Mengapa kita menggunakannya selalu? Banyak sebab.

Sebab pertama yang saya mencapai minyak sebelum mencuba kaedah yang lebih tradisional Ubat, adalah bahawa terdapat sedikit, jika ada, kesan sampingan. Kesan sampingan yang paling teruk yang pernah saya lihat dari mana-mana banyak minyak penting yang saya gunakan setiap hari adalah kerengsaan kulit sedikit. (Kesalahan saya, saya menggunakan minyak kuat dan tidak mengganggu untuk mencairkan ia dengan pembawa minyak. Duh!) Saya suka bahawa sakit kepala boleh susut tanpa menekankan di hati saya dengan mengambil ibuprofen. Saya suka bahawa saya boleh menggunakan minyak pati untuk membantu saya berjaga semasa memandu daripada harus minum minuman ringan sangat berkafein. (Saya minum sedikit soda yang berkafein soda benar-benar akan membuang saya untuk gelung!) Saya suka bahawa anak-anak saya tidak menangis apabila kita meletakkan minyak lavender pada lutut dikikis ... banyak dalam tempoh rawatan kaunter menyengat. Saya suka bahawa apabila isteri saya telah mempunyai kemurungan selepas bersalin, minyak membantu menenangkan beliau turun tanpa membuat dia berasa membunuh diri atau zombie-seperti.

Kami telah menggunakan minyak untuk 13 tahun yang lalu dan saya telah melihat hasil yang hebat dengan mereka. Saya telah digunakan lavender untuk terbakar dan melepuh oleh hari esok terbakar tidak pernah menyakiti lagi. Lebam telah lenyaplah lebih cepat dengan penggunaan minyak. Berkulit lutut cepat sembuh, kemurungan mengurangkan, serangan asma susut dengan ketara, candida juga boleh tersingkir dengan menggunakan minyak yang betul.

Minyak pati juga seolah-olah mempunyai jangka hayat yang lebih lama daripada ubat-ubatan tradisional. Saya mempunyai minyak yang berusia 10 tahun dan masih kelihatan melakukan silap mata. Mungkin mereka adalah sedikit kurang kuat tetapi mereka masih melakukan apa yang saya memerlukan mereka untuk. Saya menyimpannya di dalam gelap, botol kaca minyak yang baik harus datang dan di tempat yang sejuk, almari yang gelap. Ini membantu mereka bertahan lebih lama. Saya tidak pernah campuran mereka dengan minyak pembawa dan kemudian menyimpannya. Pra-pencampuran dengan syarikat penerbangan membuat mereka kehilangan keberkesanan lebih cepat.

Tahun lalu, saya tertanya-tanya jika terdapat apa-apa penyelidikan saintifik membuat sandaran perasaan dan pemerhatian saya bahawa minyak pati kerja. Saya mula mencari internet untuk apa-apa kajian yang mungkin telah dilakukan. Apa yang pasti. Saya mendapati beberapa. Kajian-kajian ini mengesahkan apa yang aku alami. Sesetengah minyak adalah lebih baik pada membunuh bakteria daripada penisilin dan amoxicillin. Saya tahu bahawa saya akan terus menggunakannya. Pada ketika ini, saya tidak fikir bahawa keluarga saya pernah mengambil berat menjadi tanpa bekalan yang baik minyak pati berhampiran. Memberi mereka cuba dan saya ragu-ragu bahawa anda pernah akan mahu kembali ke hidup tanpa minyak lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar